یادمان معمار مهربانی؛ پاسداشت سالروز شهادت دکتر فیاض‌بخش در بهزیستی همدان

شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان در سالروز فاجعه هفتم تیر، با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره شهید دکتر محمدعلی فیاض‌بخش، بنیان‌گذار و طراح اصلی سازمان بهزیستی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان، در آستانه سالروز فاجعه جان‌سوز هفتم تیرماه ۱۳۶۰، شورای فرهنگی این اداره کل با انتشار مطلبی یاد و خاطره شهدای گرانقدر این واقعه، به‌ویژه شهید دکتر محمدعلی فیاض‌بخش را گرامی داشت.

در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، در حالی که جمعی از دلسوزترین مسئولان نظام از جمله آیت‌الله بهشتی، وزرا و نمایندگان مجلس برای هم‌اندیشی گرد هم آمده بودند، با جنایت منافقان ۷۲ یار وفادار انقلاب به دیدار معبود شتافتند؛ فاجعه‌ای که امام راحل (ره) آن را بزرگ توصیف کرده و تعداد شهدا را به عدد شهدای کربلا پیوند زدند.

شهید دکتر محمدعلی فیاض‌بخش، به عنوان یکی از موسسین و طراحان اصلی ساختار سازمان بهزیستی کشور، در زمان شهادت مسئولیت وزیر مشاور و سرپرستی این سازمان را بر عهده داشت. او که زندگی خود را وقف خدمت به محرومان و معلولان کرده بود، در این حادثه خونین جان خود را فدای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی کرد.

شورای فرهنگی بهزیستی استان همدان در پایان با تاکید بر تداوم راه این شهید بزرگوار در خدمت‌رسانی بی‌منتها به جامعه هدف، خاطرنشان کرد که الگوی مدیریتی و اخلاقی دکتر فیاض‌بخش همواره سرلوحه فعالیت‌های کارکنان این مجموعه در استان همدان خواهد بود.

یادمان معمار مهربانی؛ پاسداشت سالروز شهادت دکتر فیاض‌بخش در بهزیستی همدان

کد خبر 190188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد